söndag 22 juli 2012

Day 26: 30 Days of Harry Potter

Jag varnar er för eventuella spoilers! Jag tänker mig denna utmaning som ett slags sätt att visa världen (nåväl, kanske inte hela världen direkt, men några stycken) vart någonstans jag står i Harry Potter-frågor och att den mer är tänkt till sådana och att den mer är tänkt till sådana som redan läst böckerna och vill ta del av andras åsikter. Alltså tänker jag inte vakta min tunga (...eller fingrar) för spoilers när jag skriver dessa inlägg. 


Day 26: Favorite wand.


Varför inte panga på och säga Fläderstaven? En av dödsrelikerna och Dumbledores gamla stav. Egentligen tycker jag att den ser lite... muppig ut med de där små kulorna längs med hela, men det är ändå rätt coolt. Och jag gillar muppigt, så det får bli den.



Imorgon blir det: Day 27: Favorite magical ability.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar