torsdag 19 juli 2012

Day 23: 30 Days of Harry Potter

Jag varnar er för eventuella spoilers! Jag tänker mig denna utmaning som ett slags sätt att visa världen (nåväl, kanske inte hela världen direkt, men några stycken) vart någonstans jag står i Harry Potter-frågor och att den mer är tänkt till sådana och att den mer är tänkt till sådana som redan läst böckerna och vill ta del av andras åsikter. Alltså tänker jag inte vakta min tunga (...eller fingrar) för spoilers när jag skriver dessa inlägg. 


Day 23: Whose pantronus is your favorite?


Hermione har en utter! Hur sött är inte det!



Det är också kul för patronusbesvärjelsen är ju något som man inte riktigt kan lära sig i böcker och därför blir ju Hermione så frustrerad när hon ska lära sig den. Jag tycker att det är roligt att det är ganska underhållande att hon äntligen har problem med en formel...

Imorgon blir det: Day 24: Your own patronus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar