onsdag 18 juli 2012

Day 22: 30 Days of Harry Potter

Jag varnar er för eventuella spoilers! Jag tänker mig denna utmaning som ett slags sätt att visa världen (nåväl, kanske inte hela världen direkt, men några stycken) vart någonstans jag står i Harry Potter-frågor och att den mer är tänkt till sådana och att den mer är tänkt till sådana som redan läst böckerna och vill ta del av andras åsikter. Alltså tänker jag inte vakta min tunga (...eller fingrar) för spoilers när jag skriver dessa inlägg. 


Day 22: Aspired Quidditch position.


Jag skulle helst vilja vara vaktare. Egentligen är jag inte så jättemycket för lagsport (jag simmade när jag var yngre), och därför vill jag åtminstone ha en självständig position i laget. Dessutom tycker jag att det är roligt att stå i mål, och jag tror att jag inte är helt dålig på det heller.


Imorgon bli det: Day 23: Whose pantronus is your favorite?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar