tisdag 10 juli 2012

Day 15: 30 Days of Harry Potter

Jag varnar er för eventuella spoilers! Jag tänker mig denna utmaning som ett slags sätt att visa världen (nåväl, kanske inte hela världen direkt, men några stycken) vart någonstans jag står i Harry Potter-frågor och att den mer är tänkt till sådana och att den mer är tänkt till sådana som redan läst böckerna och vill ta del av andras åsikter. Alltså tänker jag inte vakta min tunga (...eller fingrar) för spoilers när jag skriver dessa inlägg.


Day 15: Favorite Tri-Wizard Tournament challenge.


Labyrinten. Den är så hemskt cool. Inte bara för att man kan tappa bort sig eller stöta på farliga magiska varelser, utan för att den är lite sådär obehagligt psykadelisk... Väldigt fascinerande.

Jag hade absolut inte velat vara inne i den själv eftersom den är så creepy, men jag älskar att läsa och titta om den.


Imorgon blir det: Day 16: Favorite Hogwarts house.

Ps. Jag ber om ursäkt för min frånvaro igår... Internet fungerade inte när jag kom hem från en kompis på kvällskvisten och det fanns inget jag kunde göra åt det då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar