lördag 7 juli 2012

Day 13: 30 Days of Harry Potter

Jag varnar er för eventuella spoilers! Jag tänker mig denna utmaning som ett slags sätt att visa världen (nåväl, kanske inte hela världen direkt, men några stycken) vart någonstans jag står i Harry Potter-frågor och att den mer är tänkt till sådana och att den mer är tänkt till sådana som redan läst böckerna och vill ta del av andras åsikter. Alltså tänker jag inte vakta min tunga (...eller fingrar) för spoilers när jag skriver dessa inlägg. 


Day 13: Most missed dead character.


James och Lily Potter. Avsaknaden av föräldrar för Harry genomsyrar ju hela bokserien och jag tycker att den är väldigt central och viktig.

Jag vet inte riktigt vad mer jag ska säga än det...

Imorgon blir det: Day 14: Favorite book cover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar