tisdag 24 juli 2012

Boklycka!

Jag är hemma från Prag! Och jag tänkte djupgå lite mer i vad jag gjorde där (eftersom det delvis handlade om böcker!) i ett annat inlägg. Detta är däremot tillägnat en fin avisering som jag fått hem i brevlådan när jag varit borta. Min adlibrisbeställning!!!


Detta var paketet som jag hämtade ut! Ett jättejättestort paket innebär en jättejätteglad Beate! Och den innehöll dessa:


Böcker! Har jag nämnt hur mycket jag älskar sådana? I denna hög finns till och med två inbundna! Jag brukar inte kosta på mig sådan lyx men denna gång kände jag att det var dags... Changeling är ju av min favoritförfattare och The Selection var blå. Och jag ville ha den hela blå, med bakgrunden också, och paperback versionen hade rosa bakgrund vilket inte var lika fint...

En överraskning var Daughter of Smoke and Bone vilket var i storpocketformat! Men av någon anledning hade jag fått för mig att jag ville ha boken med just denna framsida (jag vet inte riktigt hur jag tänkte, jag tror inte ens att den har en matchande till uppföljaren som nyss har kommit ut). Såhär ser min version alltså ut:


Snygg, men jag är inte riktigt säker på att jag gillar formatet... Nåja, det är innehållet som är viktigast, och omslaget är i alla fall inte fult.

Lycka med så många böcker!

1 kommentar:

  1. Älskar book hauls, och jag har också det där formatet och book cover av Daughter of Smoke and Bones, gillar det inte direkt och dessutom är boken enormt stor. Men älskar innehållet, boken är jätte bra!

    Och jag fick också hem adlibris beställning idag, The Pledge var en utav dom! Hoppas den är bra. ;)

    SvaraRadera