onsdag 20 juni 2012

En tävling

Nu ni! Jag ska skriva ett litet inlägg om en tävling som pågår på denna blogg just nu.

Man kan vinna Ally Carters Härligt oärligt (Heist Society som har varit med på min "Böcker jag vill ha"-lista) och självklart tänker jag vara med i denna tävling! Hon har även skrivit serien som börjar med I'd tell you I love you but then I'd have to kill you som också finns med på en "Böcker jag vill ha"-lista och som troligtvis har den längsta och mest krångliga titel jag hört talas om.


Vilken framsida tycker ni är snyggast? Jag föredrar faktiskt det engelska, but man ska inte judge a book by its covers! (Jag vet, fin svengelska där.)

2 kommentarer:

  1. Jag tycker nog det engelska omslaget är snyggast, fast jag gillar verkligen det svenska också, det är så häftigt på något sätt!
    Det var ju dock inte det jag tänkte säga, utan faktiskt det att du VANN tävlingen, så grattis! :) Skicka ett mejl till liberlibriblogg@gmail.com så jag kan få din adress och sedan skicka boken!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, vad glad jag blev när jag såg detta! Jag skickade iväg ett mejl direkt :D

      Radera