onsdag 9 maj 2012

Vilket sätt att bli välkomnad hem från skolan på!

Hej på er!

Idag när jag var på väg hem från skolan fick jag ett sms från min syster som sa att jag hade fått ett paket. Min reaktion: JAG HAR FÅTT ETT PAKET!!! Jag har väntat på vinsten från Andrea och jag tänkte glatt att den äntligen kommit fram.

Det första jag gjorde när jag såg det vita paketet var att titta lite extra på handstilen, jag tycker det är intressant att se på hur folk skriver. Så, jag betraktade alltså mitt namn och adress och analyserade bokstäverna, när jag plötsligt upptäckte någonting.


Jag vet inte om jag har skrivit om det här, men för någon vecka sedan skickade jag iväg ett mejl till Styxx och bad om ett recensionsexemplar. De hade inte svarat så jag hade bara tänkt: jaha, då blir det väl ingenting med det, det var väldigt synd... Men nu låg paketet här!

Jag slet upp det och detta var vad jag hittade:


Hur fint och bra och fantastiskt är inte det?! Jag hoppade runt på stället och pep lite när jag öppnat. Mitt andra recensionsexemplar! Och den lilla lappen som var medskickad tyckte jag var också väldigt fin. Jag vet inte om det enda Eva Jakobsson gör om dagarna är att skicka iväg recex, och hon kanske skriver liknande lappar till alla, men jag kände mig ändå väldigt glad när jag läste det.

Jag var tvungen att skriva det här inlägget, nu ska jag ha en hemlektion i psykologi. Jag var bara tvungen att få det här ur systemet först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar