tisdag 1 maj 2012

Lite hjälp vore fint

Jag behöver lite hjälp. Och vad ska jag annars göra än att slänga ut dilemmat här, med massor av erfarna läsare runt mig?

Jo, det är alltså såhär att jag ska beställa böcker från cdon (jippie!) och det råkade vara så att det fanns ett erbjudande, en paranormal romance för 39 ynka kronor. Hur bra låter inte det? Men (tänk er Tony Irving och lägg till "det där var inte en samba" om ni vill) jag står och velar mellan två stycken, och man får bara ta en!
















Vilken skall jag ta? Det vore super om någon har läst båda och kan berätta för mig vilken som är bäst, men annars tar jag glatt emot vilja råd ni än kan tänkas ha. Tack!

PS. Idag är det Världsskratt-dagen! Det kanske var därför jag drog in Tony Irving-skämtet, för att få er att skratta lite. Hoppas det fungerade!

2 kommentarer:

  1. I och med att jag inte har någon vidare koll på böckerna utgår jag ifrån omslag - och hejar då på Switched. ;)

    Svar: Visst är det fint?! Det var ett tag sedan någon hade påmint mig om raka översättningar, men Jessica på bloggen litesocker.blogg.se använde det så det ingår numera i mitt språkbruk igen! :')

    Sprid vidare, om du så vill!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej, tack för hjälpen! ;)

      Jag brukar använda cheesy ibland, och tänker alltid på ost så det var väldigt kul att upptäcka att jag inte är ensam ;)

      Radera