onsdag 23 maj 2012

Bokregn och sommarsol

Hej! Jag är hemma från Italien! Jag har haft det helt fantastiskt, totalt underbart, men jag vill inte göra er avundsjuka så jag ska tillägna detta inlägg åt alla böcker jag har fått på lådan den senaste veckan!


Först fick jag detta! Min fina beställning från cdon:
  • Born Wicked av Jessica Spotswood
  • Entwined av Heather Dixon
  • The Demon Trappers: Forsaken av Jana Oliver
  • Switched av Amanda Hocking

Abrakawonderful! Sedan hände något mycket efterlängtat, nämligen detta:


Priset från Andrea anlände! Gud så roligt! Så himla kul att jag fick vinna någonting! Hon hade också lämnat en liten lapp i Min syster är i tusen bitar som såg ut såhär:


Så extraordinärt trevligt! Dessutom är det nu officiellt sommar eftersom jag sitter ute med min dator och njuter.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar