torsdag 10 maj 2012

Beställning från cdon

Nu har jag beställt grejer från cdon! Här får ni en lista:

  • Born Wicked av Jessica Spotswood
  • Entwined av Heather Dixon
  • The Demon Trappers: Forsaken av Jana Oliver
  • Switched av Amanda Hocking



Jag är superfantastiskt taggad på att få hem dem i brevlådan! Det fanns även ett erbjudande om att köpa First Aid Kits senaste skiva Lion's Roar för bara 99 kronor som jag bara inte kunde motstå. Jag har skrivit om dem förut, de är väldigt grymma. Dessutom delade jag och min syster på Förhäxad Säsong 5.













Ja, det var allt jag hade att säga om det idag! För övrigt sitter jag djupt försjunken i Monstrets dotter ungefär tio av dygnets tjugofyra timmar. Den är extremt svårt att släppa ifrån sig, men jag tänker göra ett försök nu och skriva lite på min egen bok. Det hällregnar nämligen hos mig just nu och enligt mig finns det knappast något bättre väder för skrivande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar