lördag 21 april 2012

Lite blandat

Jag satte mig för ungefär en halvtimme sedan och tänkte skriva ett fint litet inlägg om mitt skrivande. Jag började och fortsatte och fortsatte och fortsatte. Någon gång vid hälften insåg jag att det hade blivit alldeles för personligt, men jag fortsatte ändå. Bara för att få skriva av mig.

Det här med mitt skrivande och min bok Nya Världar (jag får skriva titeln kursiverad som jag gör med andra boktitlar, fast den här gången är den min egen, gud vad coolt!) är rätt personligt. Jag vill gärna dela med mig av mina upplevelser som ung, skrivande person någon gång, men inte just idag. Istället slänger jag in en bild på mig som volontär vid Örebro Bokmässa 2012!


Jag tänkte också berätta att jag har väldigt lita kvar av Systrar i jeans - Andra sommaren och att ni nog kan förvänta er en recension antingen idag eller imorgon.

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar