torsdag 19 april 2012

En trevlig lista

Idag har två jätteroliga bokrelaterade saker hänt mig! Vi kör dem i en lista.

  1. Jag kikade in hos Andrea och såg att jag vunnit i hennes tävling! Jag blev först rätt förvånad: jag, har jag vunnit? Har jag verkligen vunnit något i en av tävlingarna jag varit med i? Sedan blev jag överlycklig: JAAA! Och Matchad kommer jag att få som jag ser superduper mycket fram emot att få läsa! Gud så kul!
  2. Jag kollade runt lite och såg att en del bokbloggare hade fått andra delen i serien De utvalda, Monstrets dotter av Kristin Cashore. Då blev jag så exalterad att jag slängde iväg ett mejl till Semic förlag och bad om ett recensionsexemplar. Äntligen har jag kommit till skott! Jag skulle bli väldigt lycklig om de ville vara barmhärtiga och skicka den till mig eftersom jag avgudade Tankeläsaren. Hoppashoppashoppas att jag får den!

Ja, det var det! Båda grejerna blev jag väldigt uppspelt av! För att avrunda denna afton tänkte jag slå mig ner med Systrar i jeans - Andra sommaren. Har det hänt något spännande på bokfronten för er?



Tänk om jag skulle kunna få den här! Herregud!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar