söndag 18 mars 2012

Uppföljare, uppföljare, uppföljare...


Jag insåg precis att jag har läst väldigt många första-boken-i-en-serie-böcker nu. Det känns lite störande. Här har ni en lista:



Detta är uppföljaren till Paranormalcy som jag läste och älskade för ett tag sedan.










Detta är det engelska omslaget till uppföljaren till De utvalda - Tankeläsaren. Jag vet inte när denna kommer ut på svenska, men jag vet att jag längtar dit!









Uppföljaren till Ingo - En värld under ytan. En söt och harmlös bok. Jag kommer läsa Tidvatten när jag känner för något lättsamt.








Uppföljaren till Deluxe på engelska, Rumors.









Sedan håller jag ju på med en tvåa i en serie nu också, Kärlekens bok. Det känns som om mitt läsande består av uppföljare just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar