torsdag 1 mars 2012

Slalom och Kärlekens bok


Imorgon ska jag och mina föräldrar åka på en slalom-weekend. Mycket, mycket mysigt. Bara lite sådan där obokig information om mitt liv.

Jag har sett att många andra bokbloggare lagt upp bilder och listor på vilka böcker de ska läsa på sportlovet, men en sådan har inte jag. Jag tar det som det kommer, och igår började jag med den andra delen i serien om Maria Magdalenas ättelinje, Kärlekens bok av Kathleen McGowan.

Jag fick första boken, Den väntade, av en kär vän när jag fyllde år och jag tyckte att den var mycket bra och gripande. En spänningsroman med paralleller till historien, sådant tycker jag väldigt mycket om!

Jag har bara läst ungefär tio sidor så jag ska inte uttala mig om den än, men jag kan säga att jag har ganska höga förhoppningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar