söndag 11 mars 2012

Jag har gjort det igen...


Nu har det hänt igen. Och den här gången skäms jag nästan lite över mig själv. Jag som precis lyckats få in alla mina böcker i hyllor. Nu måste jag försöka passa in dessa också…



Jag och syster åkte till ett outlet (en outlet?) och där kostade böckerna 25 kronor styck… Nya, inbundna, vackra böcker för 25 kronor styck. Jag kunde inte motstå dem.

Den bortglömda konsten att bevara en hemlighet av Eva Rice har jag sett på Myrorna, med då avstått ifrån (det måste ha varit meningen att jag skulle köpa den nu intalar jag mig själv). Systrar i jeans – Andra sommaren av Ann Brashares var min så fort jag såg den. Älskar serien och jag har redan första i pocket. Angående Ta den du vill ha av Jill Marsell hade jag ingen aning om att den existerade fram till dess jag såg den på bänken tillsammans med de andra böckerna. Den verkar vara en helt okej bok, dessutom var den ganska tjock för en vanlig chic-lit. Och En shopaholic i New York av Sophie Kinsella… Ja, jag har inte ens läst första i serien… Den var bara så billig… Skäms på mig!

Jag kanske borde gå någonstans för att lära mig hantera mitt beroende? En intervention någon?

PS. Vet ej om man kan översätta intervention på engelska rakt av till "intervention" på svenska. Vet ni det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar