onsdag 28 mars 2012

Cdon-paket


Idag när jag kom hem från skolan upptäckte jag någonting fantastiskt. Boken jag skickat efter från cdon hade kommit! Det var väldigt underligt, jag hade inte ens hunnit bli tokig eftersom det aldrig kom någon gång…

Såhär såg det ut, liggandes där på sängen, helt fridfullt…


Trettio sekunder efteråt såg det ut såhär:


Åh, vad sugen jag är på att läsa denna, Supernaturally av Kiersten White! Kanske kommer ni ihåg hur lyrisk jag var över ettan Paranormalcy, och jag kan lugnt säga att jag har höga förväntningar på denna. Dock tycker jag inte framsidan är lika vacker som den första… Jaja, jag öppnade den och kollade första meningarna och den var vacker där så jag tänker inte sura något mer för det.

Jag tycker att den här serien har väldigt snyggt genomgående titlar. Gillar mycket! Synd är bara att det har tagit slut på adjektiv som beskriver aktiviteten i böckerna efter denna… Fast Kiersten kompenserar nog ändå rätt snyggt genom att döpa tredje boken i serien till Endlessly.

Undrar hur lång tid det kommer ta innan den dimper ner i brevlådan…?

Ps. Hittade Kiersten Whites blogg! Jag älskar författarbloggar!!!

2 kommentarer:

  1. SV: Tycker definitivt att du ska ge den en chans, för det är en väldigt bra historia och man har den där känslan av att det bara kommer att bli ännu bättre i uppföljaren :) Om man inte skulle gilla den så mycket så kan man ju i alla fall glädja sig åt den fina framsidan som förgyller bokhyllan ^^

    Din blogg är väldigt fin förresten! :) Alltid lika roligt att hitta nya bra bokbloggare.

    // Frida

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag är säker på att jag kommer tycka om den :)

      Tack så mycket! :D

      Radera