söndag 25 mars 2012

Böcker i vårsolen


Igår var jag, min mor och min syster på ett stort Second Hand här i stan. Där inhandlade jag (inte särskilt förvånande) två böcker (mer förvånande är att det bara blev två).

Här är dem, liggandes ute i den varma vårsolen:



Jag har redan Systrar i jeans i pocket, men eftersom jag inhandlade Systrar i jeans – Andra Sommaren i inbunden form tyckte jag att den här passade mig. Jag vill gärna ha serier eller enskilda böcker jag tycker väldigt mycket om inbundna, så att jag vet att de kommer hålla länge och se riktigt fina ut i hyllan.

Jag har inte läst Narnia men har alltid varit väldigt sugen, filmerna är ju så trevliga. Jag fick kanske inte tag i den finaste utgåvan, men det är en början. Om jag gillar den kanske jag beställer hem alla sju i vackrare, enhälliga omslag.

Annars så kan jag tala om för er att läsningen av City of Bones verkligen är på framfart. Jag gillar den skarpt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar