torsdag 23 februari 2012

Post-Paranormalcy


Just nu känner jag mig lite splittrad. Lite urlakad efter att ha läst Paranormalcy som var så himla bra. Jag vet liksom inte vad jag kan ta upp för något nu som kan fortsätta på det här überbra spåret jag har hamnat på.

Jag har tänkt att det ska vara en svensk bok (försöker blanda lite engelska och svenska så att jag får vila lite i svenskan då och då) och att det ska vara relativt kort (tänkte att jag kanske skulle hinna läsa ut den innan månaden är slut och däremot kunde ha med den i månadsavstämningen för februari).

Jag har några förslag, här är de:


Resan till River Sea fick jag på alla hjärtans dag och den verkar söt.

Ursäkta att man vill bli lite älskad fick jag inbunden och fin av en vän när jag fyllde år…. Förra året… Skäms Beate! Jag har inte läst så mycket renodlade svenska ungdomsböcker förut, men vem vet, jag kanske fastnar för den här?

Beautiful Dead - Jonas bok fungerar in på mina tilltänkta egenskaper för boken jag ska läsa nu. Den är på svenska och jättekort! Jag känner mig dock lite skeptiskt, har hört att den inte ska vara så bra…

Jag slits alltså mellan att välja någon av dessa böcker eller vänta på min bokrea-beställning från bokus. Jobbigt läge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar