måndag 20 februari 2012

Min list-ighet


Idag känner jag mig listig. Inte listig då som i slug, utan list-ig! Det står under den lilla bilden av mig att jag är en list-maniac och jag tycker inte riktigt att jag har gett er skäl att tro mig. Därför tänkte jag delge er en lista nu, med böcker jag vill ha/vill läsa/är intresserad av:

  • Ann Brashares - My name is memory
  • Aprilynne Pike - Wings
  • Rachel Hawkins  - Hex Hall
  • Kiera Cass - Selection
  • Laini Taylor - The daughter of smoke and bone
  • Lisa T. Bergren – Waterfall
  • Lisa T. Bergren – Cascade
  •  Kelly Armstrong - The summoning
  • Julie Kagawa - The Iron King
  • Meg Cabot – Abandon
  • Stephanie Perkins - Anna and the French kiss
  • Chris Colfer - The Land of Stories


Tyvärr vill jag inte lägga till bilder på deras vackra framsidor eftersom jag fortfarande inte har en aning om hur det går till med rättigheter och sådant… Om någon vet får någon hemskt gärna förklara det för mig.

På tal om ingenting så har jag varit hemma från skolan idag med en förkylning, Paranormalcy av Kiersten White och ett uppslag till en ny bok som jag filurar på.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar