onsdag 29 februari 2012

Månadsavstämning Februari


Nu har en månad passerat och det är dags för en månadsavstämning!

Februari 2012
  1. I det förflutna av Kate Morton
  2. Ingo – En värld under ytan av Helen Dunmore
  3. Paranormalcy av Kiersten White
  4. De utvalda – Tankeläsaren av Kristin Cashore

Totalt lästa sidor: 1649

Den bästa boken: Det blir en delad förstaplats mellan Paranormalcy och Tankeläsaren. Jag älskade båda lika mycket.

Den sämsta boken: Hm… Ingen bok jag har läst denna månad har varit direkt dålig, men jag säger Ingo eftersom den inte levde upp till mina förväntningar.

Finast framsida: Återigen står jag och väljer mellan Paranormalcy och Tankeläsaren. Det blir ändå Paranormalcy, det är ungefär så jag tänker mig att mina framsidor ska se ut när jag ger ut böcker i framtiden.


Allmänt: Detta ser jag som en mycket lyckad bokmånad. Jag har läst 600 sidor mer nu än vad jag gjorde i januari, och jag vet inte om det beror på att jag har tagit mig tid till läsningen eller att jag har fått sportlov. Jag trodde att det skulle bli svårt att toppa Paranormalcy men Tankeläsaren blew me away totalt.

Inför nästa månad: Jag har en hel hög med fina böcker efter bokrean som jag längtar efter att ta tag i. Frågan är bara vilken jag ska börja med…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar