fredag 27 januari 2012

Lära känna varandra


Eftersom vi håller på att lära känna varandra här (jag och bloggen emellan liksom) så tänkte jag berätta lite bokrelaterade saker om mig själv… I en lista, såklart!
  • Jag har bokmärkat 35 stycken bokbloggar (jag funderar på att rensa lite…).
  • Jag äger totalt 168 stycken böcker, av blandade typer.
  •  Jag har skrivit en egen bok som heter ”Nya världar” och den är 547 sidor lång (blåser upp mig av stolthet).
  • Jag håller på och jobbar med uppföljaren till ”Nya världar” just nu (blåser upp mig lite till).
  • Jag laddar inför NaNoWriMo i november.
  • Jag är med i varje bokutlottartävling på alla bokbloggar jag följer i min desperata önskan att få fler vackra böcker.
  • Jag klarar inte riktigt av att skriva en vettig novell.
Det var väl några grejer som är värda att tänka på?

Au revoir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar